Vanzarile pe piata moto din Romania stagneaza la aproximativ 1.000 de unitati vandute pe an din 2002 si pana in prezent.

Reprezentantii importatorilor asteapta o crestere apreciabila in doi trei ani de acum incolo.

Datele Asociatiei Producatorilor si Importurilor de Automobile (APIA) indica o crestere de peste 25 la suta in segmentul motocicletelor de strada, consemnand vanzari de 393 de unitati.

In clasa off-road s-a inregistrat vanzari de 154 de motociclete, insemnand o crestere de peste 20 la suta.

In ceea ce priveste motocicletele de strada, marcile cu cele mai bune rezultate au fost Honda cu 96 de unitati vandute, Yamaha cu 54 de unitati, Aprillia cu 43 de unitati si Suzuki cu 45 de unitati.

Segmentul off-road este dominat de marca KTM cu 98 de unitati vandute, urmata de Aprillia cu 15 unitati, Yamaha cu 14 unitati si Honda cu 12 unitati.

Peugeot este lider de piata cu 215 unitati vandute in segmentul scuterelor, urmat de Moto Badsi cu 44 de unitati si Piaggio cu 38 de unitati.

Mircea Eremia, director pentru marca Honda din cadrul importatorului general Inter Motorcycle spune ca piata moto se afla in plin proces de reasezare, tendinta este ca marii investitori sa-i inlocuiasca pe dealerii initiali ai anumitor marci.

Principalul factor care stopeaza dezvoltarea acestei piete este lipsa educatiei publicului roman, care considera periculoase vehiculele cu doua roti, precizeaza Mircea Eremia.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri