Producatorul de ambalaje din plastic MJ Maillis Bucuresti (MJM) si-a adancit puternic pierderile in primele trei luni din acest an, la 1,27 milioane lei (300.000 euro), in contextul in care afacerile s-au comprimat cu o treime fata de perioada similara din 2008, a anuntat compania.
In primul trimestru din 2008, MJ Maillis a avut pierderi de doar 180.475 lei, potrivit NewsIn.

Cifra de afaceri a companiei s-a cifrat in perioada ianuarie - martie 2009 la 10,85 milioane lei (2,54 milioane euro), cu 35% mai redusa decat cea din perioada similara a anului trecut, de 16,62 milioane lei.

De asemenea, veniturile companiei s-au comprimat cu 31% in primele trei luni, la 11,69 milioane lei (2,74 milioane euro), comparativ cu nivelul din trimestrul I din 2008, de 17,03 milioane lei.

Compania a reusit, in acelasi timp, sa isi reduca costurile cu 25%, pana la 12,96 milioane lei (3,04 milioane euro), dupa ce in primele trei luni din 2008 cheltuielile se ridicasera la 17,21 milioane lei.

MJ Maillis Bucuresti anticipeaza un profit brut de 1,46 milioane lei, anul acesta, fata de pierderile de 7,44 milioane lei inregistrate anul trecut, mizand pe sporirea afacerilor cu 7,4%.

MJ Maillis vrea o cifra de afaceri de 71,16 milioane lei, anul acesta, cu 7,4% mai mare decat anul trecut, cand afacerile companiei s-au cifrat la 66,2 milioane lei.

Compania are un capital social de 10,43 milioane lei, divizat in 10,43 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 1 leu. Societatea este controlata de MJ Maillis Grecia, care detine 81,67% din capital.

Ultima tranzactie cu titlurile MJ Maillis a fost incheiata la cotatia de 2,10 lei, in sedinta din 28 ianuarie, ceea ce da o capitalizare de 21,91 milioane lei (5,23 milioane euro).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri