Daca in 2008 Farmec Cluj-Napoca a afisat un avans al cifrei de afaceri de 22%, pana la 90 mil. lei (24,4 mil. euro), pentru acest an cel mai mare producator autohton de cosmetice vizeaza o crestere de 5% a business-ului, consolidarea pozitiei pe piata de profil si dezvoltarea brandului Gerovital, pentru care compania detine drepturi depline de utilizare incepand cu anul trecut, a declarat, intr-un interviu acordat Wall-Street, Mihaela Turdean, director general Farmec.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri