Nuclearelectrica a inregistrat un profit net de 103 milioane lei (28 mil. euro) anul trecut, in crestere cu 16% fata de 2007, datorita punerii in functiune a celui de-al doilea reactor de la Cernavoda.
"Profitul net inregistrat de companie in anul 2007 a fost de 88,7 milioane lei (26,3 mil. euro). In anul 2008, Nuclearelectrica a inregistrat un profit mai mare datorita dublarii capacitatii de productie prin aportul adus de Unitatea 2 de la Cernavoda, care a intrat in operare comerciala in octombrie 2007", potrivit datelor transmise de companie.

Cifra de afaceri a companiei a crescut anul trecut cu 64%, la 1,5 miliarde lei (407 mil. euro), fata de 909,6 milioane de lei (273 mil. euro). De asemenea, Nuclearelectrica a produs anul trecut o cantitate totala de 11.225.808 MWh, cu 72% Avansul s-a datorat faptului ca cel de-al doilea reactor al Centralei Nuclearo-Electrice (CNE) de la Cernavoda a devenit functional in noiembrie 2007, operand in acel an numai doua luni.

Producatorul de electricitate are in prezent 2.178 de angajati.
Nuclearelectrica a fost infiintata in 1998 si detine cele doua unitati ale Centralei Nuclearelectrice de la Cernavoda si Fabrica de Combustibil Nuclear de la Pitesti.

Reactoarele 1 si 2 de la Cernavoda au fiecare instalata o putere de circa 700 MW. Alte doua reactoare urmeaza sa fie construite si puse in functiune dupa 2016, cu o putere instalata asemanatoare.

Compania Nuclearelectrica, detinuta de stat, este al doilea mare producator de energie electrica din tara, acoperind circa 18% din necesarul de energie electrica, dupa Hidroelectrica si inaintea celor trei complexe energetice din Oltenia (Turceni, Rovinari si Craiova).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri