Societatea Nationala a Apelor Minerale (SNAM) a inregistrat vanzari de 11,2 milioane de lei (3 mil. euro) anul trecut, in crestere cu 29,6% fata de 2007, si un profit net de 3,9 milioane de lei (1 mil. euro), a declarat Vasile Mihalcea, directorul general al SNAM.
Societatea a produs 1,2 miliarde de litri, in crestere cu 5,7% fata de anul 2007.

"In 2007, productia de apa minerala naturala a SNAM a fost de 1,157 miliarde litri. Majorarea cu 5,7% a productiei realizate se datoreaza cresterii ponderii apei plate in vanzari" a spus Vasile Mihalcea.

Totodata, pentru 2009, SNAM si-a planificat un program de investitii dublu fata de anul trecut.

"Investitiile programate de SNAM pentru acest an se ridica la 1,2 milioane lei (0,3 mil. euro). Vor fi derulate investitii in lucrari de foraj hidrogeologic, cabine de protectie, imprejmuiri sau echipamente de extractie”, a precizat Mihalcea

Pe piata, se gasesc patru tipuri de apa: apa minerala carbogazoasa, apa minerala plata, apa de izvor si apa de masa, scrie NewsIn.

SNAM detine o cota de 75% din licentele privind cantitatile de apa extrase si livrate ca materie prima, fiind cea mai mare societate in domeniul extractiei si livrarii apei minerale naturale pentru imbuteliere.


SNAM are capital integral de stat, iar actionarul sau majoritar este Ministerul Economiei. In prezent, compania are 150 de angajati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri