"Cu toate ca estimarile bugetare pentru anul 2009 au prevazut scaderi ale cifrei de afaceri cu circa 15%, rezultatele financiare pentru primele trei luni au demonstrat ca estimarile companiei pentru aceasta perioada au fost prea pesimiste".

De asemenea, profitul net al companiei in primele trei luni ale anului a fost de 199 mii lei, in scadere cu 2% fata de rezultatele raportate pentru aceeasi perioada a anului precedent. Potrivit reprezentantilor companiei, aproximativ 80% din vanzarile Gerard se realizeaza pe profilul Heritage, tigla profilata pe modelul tiglei traditionale. Pentru brandul Delta, peste 50% din vanzari se realizeaza din folia anticondens Vent N, produsul de baza al gamei de membrane pentru acoperisuri.

Societatea Final Distribution este importatorul brandurilor Gerard, tigla metalica cu acoperire de piatra naturala, de la producatorul AHI Roofing, Noua Zeelanda, si Delta, membrane de protectie pentru acoperisuri si fundatii, de la producatorul Dorken din Germania.

“In ce priveste reteaua de vanzari, pana in prezent nu am avut decat cazuri accidentale de intarzieri la plata si nu am inregistrat niciun caz de insolventa intre distribuitorii nostri. Inceputul crizei ne-a prins fara creante si cu o retea consolidata de distribuitori, fapt ce ne-a permis sa avem o atitudine relaxata si sa mentinem imaginea de companie stabila", au declarat reprezentantii companiei.

Pana la sfarsitul anului, compania estimeaza vanzarea a 245.000 mp de tigla metalica cu acoperire de piatra naturala si realizarea unei cifre de afaceri aferente acestei categorii de cca 15,5 milioane de lei. De asemenea, pentru brandul Delta compania estimeaza vanzari in valoare de 3,8 milioane lei.

Totodata, incepand cu luna iunie, compania va lansa in gama de produse destinate acoperisurilor, ferestrele de mansarda Keyilite, produse in Irlanda de Nord de catre grupul Keystone.

Compania Final Distribution este prezenta pe piata romaneasca din anul 2006, are sediul social in localitatea Baicoi, judetul Prahova si are in prezent 36 de angajati. Anul trecut compania a investit peste jumatate de milion de euro intr-un sediu nou si spatii de depozitare. Pentru anul in curs este prevazuta o investitie de circa 180.0000 de euro pentru promovarea brandurilor Gerard si Keylite.