Tesco, cel mai mare retailer din Marea Britanie, a afisat o crestere cu 4,3% a vanzarilor din primul trimestru financiar, aferente magazinelor din Marea Britanie, datorita vanzarilor de jucarii si unelte pentru gradina, scrie Times.
Grupul, care are circa 470.000 de angajati si peste 4.300 de magazine, a afisat o crestere cu 9,7% a vanzarilor la nivel de grup. Rezultatele provenind din magazinele detinute in 13 tari au fost sprijinite de deprecierea lirei sterline.

Tesco Plc, cel de-al doilea retailer din Europa, a afisat in aprilie cea mai mica crestere a profitului anual din ultimii 15 ani, in contextul in care cota de piata din Marea Britanie a scazut dupa ce competitorii sai au redus preturile, potrivit NewsIn.

Astfel, profitul net al companiei a urcat cu 1,7%, la 2,16 miliarde lire sterline (3,2 miliarde dolari) in anul fiscal 2008, a anuntat compania intr-un comunicat.

Acestea au fost cele mai slabe rezultatele financiare din anul fiscal 1994, cand Tesco a inregistrat o scadere cu 24% a profitului.

In Marea Britanie, Tesco a cumparat participatia detinuta de Royal Bank of Scotland (RBS) in compania cu capitak mixt Tesco Personal Finance (TPF) pentru 950 milioane de lire sterline, in decembrie 2008.

Avansul vanzarilor vine in contextul in care economia Marii Britanii a scazut cu 1,9% in primele trei luni din 2009, comparativ cu intervalul anterior, si cu o rata anuala de 4,1%, peste asteptarile analistilor.

Astfel, economia din Regat s-a comprimat pentru trei trimestre consecutiv, dupa o scadere cu 0,7% a PIB-ului din al treilea trimestru din 2008 si cu 1,6% in ultimele trei luni ale anului trecut.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri