Recent, producatorul Caroli Foods a anuntat o investitie de 50.000 de euro pentru recuperarea “retetei originale din 1935 si a cercetarii asociate cu lansarea Salamului de Sibiu”.

In opinia presedintelelui Angst. Sorin Minea, Caroli Foods are o strategie de marketing “cel putin ciudata”.

“Au dat un comunicat de presa in care au vorbit despre fratii Dozzi si reteta clasica. Din pacate pentru ei fratii Dozzi au deschis o fabrica in 1910 si care functioneaza in aceeasi locatie, dar care imi apartine. Am achizitionat o fabrica impreuna cu reteta cu tot. Anul 1935 de pe eticheta a fost inventat. Am intrebat ce inseamna acel an. Este vorba de o strategie de marketing mincinoasa, care creeaza confuzie in piata. Fiecare firma are dreptul sa isi puna anul in care a aparut pe eticheta. Salamul de Sibiu nu a aparut in 1935, fapt ce duce la confuzie. Informatia de pe eticheta trebuie sa fie corecta”, sustine Minea.

Cititi mai multe in interviul acordat de Sorin Minea, presedinte Angst: Piata mezelurilor de acum este cea mai slaba din ultimii 10 ani

Sorin Minea, Angst: Piata mezelurilor de acum este cea mai slaba din ultimii 10 ani

Sorin Minea, Angst: Piata mezelurilor de acum este cea mai slaba...