Farmec Cluj-Napoca a raportat dupa primele patru luni din 2009 o cota cantitativa de 30,93% si o cota de piata valorica de 18,27% in categoria generala a produselor de ingrijire faciala.

Pe segmentul cremelor de fata, produsele Gerovital, Farmec si Aslavital au insumat o cota cantitativa de 26,69%. In acelasi timp, pe segmentul demachiantelor, Farmec detine o cota cantitativa de 31,99% si o cota valorica de 21,27%.

In categoria produselor de ingrijire corporala, vanzarile Farmec au inregistrat o crestere cantitativa de 15% si o crestere valorica de 20%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, un aport semnificativ apartinandu-I segmentului creme de maini, potrivit rezultatelor AC Nielsen.

Conform companiei, brandul Gerovital este lider de piata pe segmentul cremelor de fata, detinand o cota cantitativa de 12,75%, in timp ce pe segmentul demachiantelor, laptele Doina se mentine pe prima pozitie, cu o cota de piata cantitativa de 15,48%.

“Primele patru luni au indicat faptul ca romancele isi restabilesc prioritatile in ceea ce priveste bugetul familial, dar nu renunta la ingrijire personala si la intretinere. Am avut o politica de vanzari menita sa valorifice potentialul contextului economic actual, si am iesit pe piata cu o serie de produse noi, care au avut performante bune si au antrenat vanzarile intregului portofoliu. In plus, masurile addministrative juste pe care le-am luat-de mentinere a costurilor sub control si de corelare stricta a productiei cu vanzarile-ne-au permis sa pastram nivelul rezonabil al preturilor la raft si sa conservam loialitatea clientilor chiar pe o piata cu turbulente”, spune Mihaela Turdean (foto), director general Farmec.

Farmec SA Cluj-Napoca, cea mai mare companie producatoare de produse cosmetice din Romania, detine marci recunoscute international, printre care se regasesc Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos si Dermofarm.

Produsele Farmec sunt prezente in tari de pe toate continentele lumii, cum ar fi Ungaria, Polonia, Serbia, Anglia, Austria, Belgia, Danemarca, Elvetia, Finlanda, Germania, Italia, Spania, Olanda, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Liban, Iordania, Thailanda, Japonia, SUA si Canada. Din 2002, drept recunoastere a calitatii produselor sale, compania Farmec SA Cluj-Napoca detine Certificatul International de Calitate ISO 9001.

Cititi si Strategia celui mai mare producator autohton de cosmetice

Strategia celui mai mare producator autohton de cosmetice

Strategia celui mai mare producator autohton de cosmetice