Cele doua deschideri au necesitat investitii de aprox. 100.000 euro, in reamenajarea spatiilor si stocuri.

"Decizia de a investi in aceste doua magazine se bazeaza si pe faptul ca spatiile erau operate tot de noi, astfel ca deschiderile au fost posibile cu investitii minimale, in mobilier, lumini, adaptarea la conceptele celor doua multibranduri si in stocuri-practic toate costurile anterioare deschiderii unui magazin nou au fost mici", declara Ramona Stanciulescu (foto), CEO Rafar.

Catwalk prezinta branduri de incaltaminte (Pedro Garcia, Bruno Magli, Fratelli Rossetti, Bally, Gino Rossi), accesorii (Roeckl, Burlington, Wolford) si genti (Kipling).

Kanz-Pablosky este tot un multibrand, dar care cuprinde imbracaminte (Kanz) si incaltaminte (Pablosky) pentru copii.

Magazinul Catwalk a fost deschis in spatiul fostului magazin ALDO Accessories (70 mp), iar Kanz-Pablosky, in locul magazinului Toi&Moi (100 mp).

Rafar numara in prezent 28 magazine, cu o suprafata totala de peste 15 000 mp. Portofoliul Rafar cuprinde francizele pentru marcile Debenhams, Olsen, Mandarina Duck, Sacoor Brothers, Kanz , Pablosky, Toi&Moi, Forever 18, Bijoux Terner, J.Press, Bally, Bruno Magli si Fratelli Rossetti.

Piata de fashion retail s-ar putea intoarce la nivelul din 2006

Divizia de retail si distributie fashion a grupului RTC a incheiat anul 2008 cu o cifra de afaceri de 14 milioane de euro. Aceasta evolutie s-a datorat in principal deschiderii de noi magazine, care a generat o triplare a suprafetei de vanzare comparativ cu 2007, respectiv cresterii organice la nivelul magazinelor deschise in 2007.

CEO Rafar: Piata de fashion retail s-ar putea intoarce la nivelul din 2006

CEO Rafar: Piata de fashion retail s-ar putea intoarce la nivelul...