"Jagermeister a avut o crestere constanta a vanzarilor inca de la intrarea pe piata. Acest trend crescator se datoreaza efortului depus in implementarea actiunilor de marketing planificate: show-urile Wild Cats, ce au avut un adevarat succes in toata tara, campaniile de tasting, self running promotion, dar si sustinerea unor evenimente muzicale. Rezultatele inregistrate pana acum ne motiveaza sa investim si in viitor in imaginea acestui brand apreciat de tineri”, a declarat Petru Berciu, director general BDG Import.

Transilvania si Banatul se mentin in fruntea regiunilor cu cele mai ridicate vanzari, inregistrand volume de aproape 3 ori mai mari decat in restul tarii.

Reteta bauturii Jagermeister include 56 de ingrediente naturale din randul plantelor, radacinilor si fructelor, scortisoara, cuisoarele, ghimbirul, sofranul si coriandrul fiind doar cateva dintre arome continute.

Jagermeister a fost lansata in anul 1935, avand la baza reteta lui Curt Mast. In 1964, brandul german a intrat pe piata olandeza. Din 1966 a patruns si in Italia, cea de-a doua mare piata la nivel international pentru lichiorurile din plante.

In prezent, Jagermeister este distribuit in peste 80 de tari din intreaga lume si este considerat a fi cel de-al noualea cel mai vandut brand de bauturi alcoolice de pe toate meridianele, potrivit clasamentului “Top 100 Premium Spirit Brands Worldwide“, realizat de Impact Internationals

Compania BDG Import a fost infiintata in anul 1996, avand ca obiect de activitate importul si distributia de produse premium si superpremium.

Din portofoliul BDG Import fac parte marcile Jack Daniel’s, Finlandia, Remy Martin, Cointreau, Louis XIII, Metaxa, Piper Heidsieck, Evian, Jagermeister, Corona Extra, Budweiser Budvar, Southern Comfort, Cutty Sark, Herradura, Laurent Perrier, Baron Philippe De Rothschild, Passoa si Borges.