“Segmentul berilor superpremium este in usor declin, in timp ce segmentul economic este cel mai afectat. Estimez o scadere de 6-7% pentru segmentul superpremium. Insa vara este un sezon bun pentru noi, restul anului va fi mai dificil pentru piata locala a berii. Observam o trecere catre branduri nu neaparat mai ieftine, ci spre cele care ofera cel bun raport calitate-pret”, considera Grant McKenzie (foto).

Potrivit acestuia, volumul anual al segmentului superpremium se situeaza la 900.000 de hectolitri, preconizand pentru acest an o stagnare.

Brandul Peroni detine in prezent o cota de 8% in segmentul superpremium, in timp ce la nivelul total al pietei de bere aceasta cota nu depaseste 1%. In plus, distributia brandului se face in proportie de 50% in HoReCa, respectiv 50% in retailul traditional.

Principalii competitori ai brandului Peroni sunt Heineken si Stella Artois.

De asemenea, conform datelor furnizate de reprezentantii companiei 70% dintre consumatorii romani de bere Peroni sunt barbati.

Peroni Nastro Azzurro a lansat Ambientalia, prima platforma de comunicare 100% romaneasca. Platforma este construita in jurul emisiunii TV cu acelasi nume difuzata de postul de televiziune Pro TV si a site-ului interactiv www.ambientalia.ro. Conceptul si implementarea site-ului apartin agentiei Mercury 360.

“Cred ca aceasta emisiune va avea un succes mai mare decat o campanie conventionala de spoturi TV, succes masurabil in cresterea valorii brandului. Intreaga platforma de comunicare este personalizata in functie de nevoile si preferintele consumatorilor pe care le-am identificat in cei patru ani de cand Peroni Nastro Azzuro este prezenta pe piata romaneasca. Ne dorim ca intreaga platforma de comunicare sa devina o oportunitate de interactiune directa intre brand si consumator”, declara Marian Olteanu, brand manager international brands Ursus Breweries-Peroni Nastro Azzurro&Pilsner Urquell.

Ursus Breweries, cel mai important jucator de pe piata locala de bere, a afisat in primele trei luni ale anului financiar aprilie 2009 - martie 2010 o scadere a volumelor de 3% fata de aceeasi perioada a anului financiar precedent, in care compania raportase o crestere de 22%.

Rezultatele Ursus Breweries vin pe fondul unei industrii in scadere cu 9% in primele trei luni ale acestui an, potrivit datelor furnizate de companie.

Compania are sediul central in Bucuresti si detine 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.500 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Redd’s, Timisoreana, Stejar, Ciucas si Pilsner Urquell.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participatii in societati producatoare de bere sau acorduri de distributie pe 6 continente. Marcile grupului includ beri premium internationale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o gama de marci locale, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow si Tyskie. In afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care imbuteliaza produse Coca-Cola.

Un prim trimestru sub amprenta crizei: Afacerile Ursus Breweries in declin cu 3%

Un prim trimestru sub amprenta crizei: Afacerile Ursus Breweries in...