Propulsor cu o cilindree de 1,5 litri, care echipeaza si modelele Renault Clio si Modus, 65 de cai putere, injectie directa de combustibil, consum in regim mixt de 6,8 litri de motorina la 100 de kilometri. Sunt numai cateva dintre caracteristicile de baza ale noului produs Dacia. Alegerea momentului lansarii s-a dovedit, cel putin pana acum, la fel de inspirata pentru constructorii de la Dacia precum a fost si momentul lansarii primului Logan. Pe piata din Romania, cererea de masini echipate cu motoare Diesel este intr-o continua crestere in ultimii ani. Nu intamplator, in termen de numai o luna de la anun-tul privind primirea comenzilor pentru Logan cu motorizare Diesel, numarul celor inscrisi a depasit cifra 1.000.

Privilegiul de a incerca noua masina Dacia Logan cu motorizarea Diesel a revenit ziaristilor din Romania intr-un drive test organizat ireprosabil, pe un traseu de 700 kilometri si intr-o zona care ar fi putut ridica serioase probleme soferilor din cauza ploilor abundente din ultima vreme. Am scapat si noi, au scapat si masinile, de la care nu ne-am ferit sa cerem tot ce pot da. Si au dat o viteza maxima de aproape 170 km/ora, un consum mediu asa cum scrie la carte, dar si o anumita lentoare in depasiri si un zgomot al motorului destul de ridicat.
Logan Diesel 1,5 dCI are un motor de 65 CP, ce respecta normele Euro 3, fabricat in Spania, la Valladolid, o cutie de viteze care echipeaza si variantele pe benzina, dar careia i-au fost aduse mici modificari si un ambreiaj adaptat la cuplul crescut al propulsorului. Lipseste cablul de acceleratie, aceasta fiind in sarcina computerului de bord care detecteaza unghiul de inclinatie al pedalei si comanda, respectiv avansul. Pentru reducerea zgomotului, filtrul de aer a fost montat direct pe blocul cilindrilor, iar pentru reducerea vibratiilor, capacul protector de deasupra motorului dispune de un material fonoabsorbant, material regasit si in interiorul capotei.


In momentul de fata, masina este construita in trei variante, preturile variind intre 7.270 si 8.670 de euro.

Logan Ambiance

Dotari standard: airbag sofer, sistem de antidemaraj electronic, centuri de siguranta fata n 3 puncte, reglabile pe naltime, nchidere centralizata si geamuri colorate.
Dotari optionale: sistem de
servodirectie si radiocasetofon codat 2X15W.
Pret: 7.270 de euro

Logan Preferance

Dotari standard: dispune, n plus fata de varianta Ambiance 1.5 dCi, de servodirectie, airbag pentru pasagerul din fata, geamuri fata electrice, radiocasetofon si sistem de nchidere centralizata a portierelor cu telecomanda.
Pret: 7.970 de euro

Logan Laureate

Dotari standard: aer conditionat, proiectoare de ceata, retrovizoare exterioare cu reglaj electric si degivrante, computer de bord, radiocasetofon codat cu patru boxe de 15 W si sistem de reglare a scaunului soferului pe naltime si lombar.
Pret: 8.670 de euro
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri