Operatorul de hipermarketuri Metro Cash & Carry a deschis, in cadrul unitatii sale din zona Baneasa, Centrul de Solutii pentru Birou, o zona cu produse specializate de birotica.
Centrul de Solutii pentru Birou concentreaza un ansamblu divers de instrumente si produse adaptate afacerilor clientilor profesionisti, fie ca sunt revanzatori, clienti HoReCa (hoteluri, restaurante si cafenele) sau liber profesionisti, cat si consultanta de specialitate la achizitionare.

"Locatia Centrului de Solutii pentru Birou a fost aleasa tinandu-se cont de categoria de clienti profesionisti careia se adreseaza acest concept, clientii magazinului Metro Baneasa incadrandu-se foarte bine in aceasta categorie. In ceea ce priveste extinderea acestui concept, nu s-a luat, in acest moment o decizie in acest sens", au declarat, pentru Wall-Street, reprezentantii companiei.

Centrul este organizat in patru zone principale: mobilier pentru birou (oferta adaptata spatiului si activitatilor intreprinse de client), echipamente IT, sisteme de gestiune, comunicatii (calculatoare, servere si laptopuri configurate la cerere, comunicatii mobile de voce si date, solutii pentru gestiunea magazinelor, restaurantelor si hotelurilor), copiere si personalizare (solutii de imprimare, copiere si personalizare pe diverse suporturi) precum si un sortiment complet de consumabile de birou.

„Am inaugurat acest Centru de Solutii pentru Birou, impreuna cu partenerii nostri, pentru a consolida un aspect important in desfasurarea activitatii oricarei afaceri, cel al solutiilor personalizate pentru birou. O intelegere complexa a dorintelor clientilor nostri conduce la o permanenta imbunatatire a ofertei noastre de produse si servicii si, in acelasi timp, la cresterea eficientei si profitabilitatii acestora, printr-o alocare optima a resurselor financiare in vederea organizarii activitatii”, a declarat, intr-un comunicat de presa, Laurentiu Petre, director cumparari produse nealimentare Metro Cash & Carry Romania si Moldova.

Centrul de Solutii pentru Birou este deschis clientilor Metro Cash & Carry Romania in fiecare zi a saptamanii, intre orele 12 – 20, in cadrul magazinului din Baneasa. Centrul include si un punct de informare pentru a facilita schimbul de informatii dintre clientii profesionisti si consultantii companiei, in vederea identificarii produselor si serviciilor ideale pentru fiecare client in parte, au mai precizat reprezentantii companiei.

Metro Cash & Carry s-a lansat oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. Astazi, reteaua de magazine numara 24 de centre de distributie: in Bucuresti - 4 centre (Militari, Voluntari, Berceni si Baneasa), in Brasov, Constanta si Timisoara cate 2 centre si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Tg. Mures, Arad si Deva.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri