Compania Altex a lansat Bonus Card, cu intentia de a-si fideliza clientii. Cardul este valabil pentru orice tip de achizitie, cash sau in rate, si este oferit pe loc in magazin, in momentul in care clientul face o achizitie de minimum 1.500 RON (15 milioane de lei vechi).
Pe masura ce clientii cumpara mai multe produse din reteaua Altex, bonusurile devin din ce in ce mai mari si se pot cumula pe card. La fiecare cumparatura, in contul de card al utilizatorului va fi transferat bonusul aferent, ca procent din valoarea achizitiei. Astfel, la cumpararea unui produs de minimum 1.500 de RON, bonusul este de 4% din valoarea achizitiei, respectiv 5% in perioada promotionala 7-30 octombrie 2005. Bonusul creste la 6% pentru cumparaturi de minim 5.500 RON (55 de milioane de lei vechi) si la 8% pentru achizitii de peste 11.000 RON (110.000 de lei vechi). Cardul este transmisibil familiei si prietenilor.

Clientului beneficiaza de bonus in momentul in care face o noua achizitie in magazinele Altex, valoarea acestuia fiind dedusa din cea a produsului achizitionat. Valoarea cumulata a bonusului se calculeaza pe o perioada de 12 luni, incepand cu data activarii cardului, iar nefolosirea acestuia timp de trei ani duce la suspendare. Bonus Card poate fi folosit si in magazinele Media Galaxy.

Compania Altex este una dintre cele mai importante retele de magazine electronice, eletrocasnice, IT&C si multimedia din Romania, cu peste 120 de magazine. In 2004 a avut o cifra de afaceri de 146,6 milioane de euro iar in primul semestru 2005 a inregistrat vanzari de peste 60 de milioane de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri