SoLaLa va imparti piata cu branduri precum Fanta, Mirinda sau Orangina. In prezent, piata bauturilor racoritoare “non-cola” este estimata la aproximativ 400 de milioane de litri.

“Prin largirea portofoliului de branduri de bauturi racoritoare, GoodBev isi propune ca in trei ani sa atinga o cota de piata de 10% din segmentul de top al categoriei non-cola”, declara Arik Porat, director general GoodBev.

Bauturile racoritoare sub brandul SoLaLa vor putea fi gasite in lanturile mari de magazine de retail precum Auchan, Cora si alte retele la nivel national. Pretul unei sticle de 1,5 litri va ajunge pe raft la 4 lei.

“Intentia noastra este sa plasam acest produs natural pe piata din Romania ca o alternativa la bauturile racoritoare carbonatate deja existente pe piata, in acest sens avand bugetata o investitie de 1 milion de euro”, mentioneaza Arik Porat.

Alte branduri dezvoltate in prezent de catre GoodBev pe piata romaneasca sunt energizantul Boost Energy din Marea Britanie si Jaffa Juice.

GoodBev a lansat in luna iulie brandul Royal Crown Cola (RC), numarul 3 pe piata de cola la nivel mondial, cu o investitie de 2 mil. euro.

Numarul 3 pe piata mondiala de cola intra in Romania cu o investitie de 2 mil. euro

Numarul 3 pe piata mondiala de cola intra in Romania cu o...