GoodBev, companie care a intrat in luna iulie pe piata romaneasca a bauturilor carbonatate cu brandul RC Cola, a lansat un nou brand – SoLaLa – o bautura racoritoare fara conservanti.
SoLaLa va imparti piata cu branduri precum Fanta, Mirinda sau Orangina. In prezent, piata bauturilor racoritoare “non-cola” este estimata la aproximativ 400 de milioane de litri.

“Prin largirea portofoliului de branduri de bauturi racoritoare, GoodBev isi propune ca in trei ani sa atinga o cota de piata de 10% din segmentul de top al categoriei non-cola”, declara Arik Porat, director general GoodBev.

Bauturile racoritoare sub brandul SoLaLa vor putea fi gasite in lanturile mari de magazine de retail precum Auchan, Cora si alte retele la nivel national. Pretul unei sticle de 1,5 litri va ajunge pe raft la 4 lei.

“Intentia noastra este sa plasam acest produs natural pe piata din Romania ca o alternativa la bauturile racoritoare carbonatate deja existente pe piata, in acest sens avand bugetata o investitie de 1 milion de euro”, mentioneaza Arik Porat.

Alte branduri dezvoltate in prezent de catre GoodBev pe piata romaneasca sunt energizantul Boost Energy din Marea Britanie si Jaffa Juice.

GoodBev a lansat in luna iulie brandul Royal Crown Cola (RC), numarul 3 pe piata de cola la nivel mondial, cu o investitie de 2 mil. euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri