Producatorul a inregistrat in primele sase luni ale anului afaceri de circa 8 milioane euro, in scadere cu circa 6% fata de perioada similara a anului precedent, in principal din cauza reorganizarii companiei Fox, proces aflat inca in derulare, dar si a contextului economic actual. Astfel, in primul semestru al anului, cele mai vandute produse ale companiei au fost au fost salamurile si specialitatile, care au reprezentat 50% din cifra de afaceri aferenta perioadei.

"Am resimtit contractia pietei. Pentru contracararea acesteia, am crescut distributia numerica, pe de o parte, iar pe de alta parte am extins portofoliul de produse cu sortimente adaptate situatiei economice actuale. In final, chiar daca cifra de afaceri este mai mica fata de anul trecut, performanta este superioara trendului general al industriei, in cel de-al treilea trimestru marja EBITDA crescand la 14% fata de 12,5 %, in perioada similara a anului trecut", a precizat Iulian Marinica, citat de NewsIn.

In plus, reprezentantii Fox considera ca in acest an cifra de afaceri a companiei va fi mai mica fata de cea obtinuta in anul precedent, insa profitul operational va creste cu 10% fata de anul trecut, datorita optimizarilor unitatii de productie efectuate in acest an.

In ceea ce priveste investitiile din acest an ale producatorului de mezeluri, general managerul Fox a mentionat ca in prima parte a anului s-au ridicat la 100.000 euro, iar incepand din luna iulie a anului curent, odata cu noua structura de management s-au accesat fonduri structurale de 800.000 euro, reprezentand utilaje achizitionate pentru marirea capacitatii de productie.

Potrivit lui Iulian Marinica, gama de produse a companiei Fox include 80 de produse, grupate in cinci categorii principale salam, carnati si crenvursti, sunca, parizer si specialitati/afumaturi, care sunt distribuite in principalele lanturi comericale din tara, si anume Cora, Metro, Auchan, Gmarket, Billa, Provera, Intermarche, Real.

Fox are o singura unitate de productie, in Bucuresti, cu o capacitate maxima de 40 tone/zi, care se va mari pana la 70 tone/zi dupa finalizarea investitiilor pentru utilaje la finele acestui an. De asemenea, producatorul are distributie directa, care acopera 80% din teritoriu si 2.500 de clienti la nivelul tarii.

Compania Fox Com Serv a inceput activitatea de productie si comercializare a preparatelor din carne in 1992, cand avea o gama redusa de produse, precum pasta de mici, salam Banesa, carnati semiafumati si specialitati, iar capacitatea de productie era de o tona pe zi.

Principalii competitori ai producatorului pe piata autohtona de profil sunt Cris-Tim, Caroli Food, Aldis Calarasi, Campofrio si Angst.