Divizia locala a companiei petroliere MOL a extins, incepand cu 1 noiembrie, reteaua de acceptare a cardurilor MOL Gold in Austria, prin care se pot achizitiona carburanti fara comision de tranzactionare.
"Cardurile MOL Gold reprezinta un instrument de reducere a costurilor, prin cumularea de beneficii importante: rambursarea TVA, posibilitatea achitarii taxelor de drum fara comisionae aditionale si monitorizare GPS", a declarat Zsolt Szalay (foto), country chairman MOL Romania.

Cardurile, care sunt dedicate clientilor corporate cu un consum lunar de peste 1.000 de litri de carburanti pe luna, sunt acceptate in prezent in peste 700 de benzinarii din Austria, Romania, Ungaria, Slovacia si Slovenia. "Avand in vedere ca grupul MOL are o retea internationala de benzinarii care se dezvolta constant, aceste carduri vor fi acceptate in viitor si in alte zone", se precizeaza intr-un comunicat de presa emis de companie.

MOL detine cinci rafinarii in Ungaria, Slovacia, Croatia si Italia, cu o capacitate de rafinare de 23,5 mtpa. MOL are peste 1.500 benzinarii in Europa Centrala si de Sud-Est. De asemenea, grupul opereaza o retea de conducte de gaze naturale de inalta presiune de peste 5.000 km in Ungaria si este implicat si in domeniul petrochimic. In prezent, reteaua MOL Romania cuprinde 135 de benzinarii.

Cititi un interviu cu seful MOL Romania despre rebranduirea benzinariilor pe plan local.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri