“In cei aproximativ 30 de ani de activitate, compania Rombat nu a mai reusit sa vanda peste 225.000 de baterii intr-o luna sau sa produca peste 233.000 de baterii/luna asa cum a facut-o in luna octombrie a.c”, se arata intr-un comunicat de presa de marti al fabricii.

In primele zece luni ale acestui an Rombat a avut o cifra de afaceri de 168 de milioane de lei, cu 1,04% mai mare fata de primele zece luni ale anului trecut.

“Rezultatul este cu atat mai deosebit cu cat este obtinut in perioada de criza pe care o traverseaza industria de automobile, si nu numai, la nivel mondial. Acest record ne stimuleaza si ne da speranta ca pozitia Rombat pe piata nationala si europeana de profil se va intari. Investitiile realizate in anii trecuti isi demonstreaza acum eficienta si succesul”, a afirmat Ioan Repede, director general Rombat SA.

Potrivit diviziei de marketing a firmei, firma a vandut mai multe baterii pentru ca pretul plumbului a scazut la bursa. “Cresterea cifrei de afaceri nu este proportionala cu cresterea volumului de vanzari din motivul bine stiut al scaderii pretului plumbului la bursa. Volumul de vanzari a crescut cu peste 31% fata de aceesi perioada a anului trecut, de la 1.205 853 baterii la 1.581.889 baterii”, afirma Sava Elena, director marketing Rombat.

Profitul in primele trei trimestre ale acestui an a crescut cu aproximativ 8,5% fata de aceeasi perioada a anului trecut, adica de la 15.3 milioane de lei la 16.6 milioane de lei.

In prezent, Rombat are 680 de angajati. Anul acesta, firma nu a facut nicio disponibilizare si ia in calcul sa faca angajari anul viitor.