Mediul economic din Romania este considerat din ce in ce mai atractiv de oamenii de afaceri eleni, datorita costurilor reduse ale fortei de munca si fiscalitatii competitive, o dovada fiind si volumul relatiilor comerciale dintre cele doua tari, care in anul 2004 a depasit un miliard de euro.
Aceasta a fost si motivul pentru care aproape 20 de firme grecesti din domeniul media/comunicare au venit la Bucuresti dormice sa gaseasca oportunitati de afaceri. Potrivit lui Charalambos Kounalakis, prim-consilier pe afaceri economice la Ambasada Greciei, interesul oamenilor de afaceri eleni nu este intamplator, avand in vedere faptul ca in Romania sunt deja inregistrate peste 3.000 de companii care opereaza cu o valoare a capitalului social de circa 500 de milioane euro. De altfel, statisticile oficiale, arata ca dupa anul 1990, valoarea investitiilor companiilor elene in tara noastra a depasit suma de 3 miliarde lei. Oficialii eleni considera ca Grecia poate ajuta Romania sa depaseasca eventualele probleme prin care trece in prezent. O dovada ar fi si aceea ca, la 2 noiembrie, Parlamentul elen va ratifica tratatul de aderare a tarii noastre in UE. "Si noi suntem interesati sa dezvoltam relatiile comerciale cu Grecia, pentru ca exista domenii in care mai avem de invatat. Este cazul surselor noi de energie sau cel al echipamentelor de protectie a mediului", a precizat Sorin Vasilescu, vicepresedinte al Camerei de Comert si Industrie Bucuresti.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri