Holcim Romania estimeaza o crestere cu 10% a cifrei de afaceri in 2005, a declarat, ieri, Markus Wirth, directorul general al companiei. In 2004, Holcim a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 132 milioane euro, in crestere cu 30% fata de 2003.

Totodata, Holcim Romania a programat pentru urmatorii trei ani investitii in valoare de circa 160 milioane euro, fondurile vizand in special modernizarea celor trei fabrici de ciment de la Turda, Campulung si Alesd. Investitiile din acest an se ridica la 32 milioane euro, pentru toate cele trei fabrici. Compania elvetiana mai detine in tara noastra 12 statii de betoane si patru statii de agregate. De asemenea, vor fi coprocesate peste 100 de tipuri de deseuri in fabricile Holcim de la Campulung si Alesd, ca urmare a unei investitii de peste trei milioane euro.

Piata cimentului din Romania este intr-o continua crestere. Pentru urmatorii patru-cinci ani noi previzionam o crestere a pietei de 5% pe an, a declarat Markus Wurth.

Cu o capacitate de 2,4 milioane de tone de ciment gri pe an, grupul elvetian Holcim se numara printre cei mai mari producatori de ciment din Romania. Alaturi de Holcim, pe piata de profil din tara noastra mai sunt prezente grupurile Lafarge si Carpatcement.

Grupul Holcim este prezent in 70 de tari de pe toate continentele, operand in peste 130 de fabrici de ciment si mai mult de 750 de statii de betoane. Holcim are peste 60.000 de angajati in toata lumea, din care 1.300 activeaza in Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri