Divizia romana a unuia dintre cei mai mari producatori de dulciuri din lume - Kraft Jacobs Suchard - a implinit recent zece ani de activitate in Romania. Construita pe ramasitele unei fabrici interbelice de renume, firma brasoveana a reusit sa se impuna inca din primul an ca lider al producatorilor de ciocolata, „Poiana” pastrand, timp de un deceniu, suprematia vanzarilor. Din 1995, cand s-au lansat primele doua tipuri de tablete, Kraft Jacobs Suchard a adaugat portofoliului, an de an, intre doua si cinci noi titluri, ajungand astazi la 25 de sortimente, fara a numara tabletele Milka.
Vanzarile-record sunt dovada suprema a succesului marcii Poiana: insirate, tabletele vandute ar depasi lungimea Ecuatorului (49.600 km) cu 9.000 de kilometri. Stivuite intr-un turn cu baza de trei metri patrati, tabletele s-ar urca la aceeasi inaltime cu Everestul, spun reprezentantii companiei.
In continua urcare, si ca vanzari, si ca segment de piata, s-a aflat si cafeaua Jacobs, care ocupa in prezent locul doi pe piata romaneasca. Evolutia incurajatoare a determinat grupul sa atace si un alt segment de produse, pentru care Kraft Jacobs Suchard este deja recunoscut in Occident - acela al branzeturilor. Lansata relativ recent, Philadelphia isi cauta inca segmentul de public, dar promite sa fie un nou succes al grupului.