Noul brand, Covalact de Tara, cuprinde toate categoriile produse deja existente - lapte de consum, smantana, iaurt, sana, chefir, frisca, cascaval, unt, branza praospata, lapte praf si produse de nisa cum sunt cele cu lapte de capra, respectiv cu lapte de oaie – si este prezent la raft incepand cu aceasta luna, intr-un nou ambalaj.

"Investitia in rebranding se ridica la aproximativ 150.000 euro, incluzand partea de research, creatie, inlocuire ambalaje si o campanie de comunicare care a inceput in noiembrie si continua si luna aceasta”, a declarat, pentru Wall-Street, Willy Cristea, director de marketing Covalact.

Procesul de rebranding a fost initiat la sfarsitul lui 2008.

"Scopul urmarit prin acest proces de rebranding este desigur cresterea volumului de vanzari, bazata pe dezvoltarea brandului Covalact de Tara. Primul pas este realizarea unei unitati grafice pentru produsele Covalact, mai atragatoare si mai usor de recunoscut la raft. Cresterea este asteptata pe masura ce acest brand va reusi sa atraga tot mai multi consumatori, lucru la care vor contribui si actiunile de promovare prevazute pentru anul viitor", adauga Cristea.

In cei peste 30 de ani de existenta pe piata, compania a trecut prin mai multe etape de modernizare tehnologica, in prezent desfasurand o noua etapa de modernizare destinata cresterii calitatii produselor in privinta gustului si constantei, diversificarii sortimentale si cresterii capacitatii de productie si logistica. Primele instalatii, pentru iaurt, smantana si unt, au fost puse in functiune in septembrie 2009 si procesul continua in cursul anului 2010, cand vor fi puse in functiune si alte noi instalatii, cele pentru branza proaspata si branzica de casa.

In perioada 1994-2004, investitiile au depasit 4,3 milioane euro si au fost directionate in special catre tehnologie si modernizare.

Compania a implementat doua proiecte SAPARD in valoare de 3 milioane euro pentru imbunatatirea sistemului de colectare a laptelui materie prima, innoirea si modernizarea fluxurilor tehnologice, a instalatiilor existente, a depozitelor si parcului auto destinat aprovizionarii si distributiei.

Covalact are in prezent o capacitate de prelucrare de 200.000 litri de lapte zilnic si a inregistrat o cifra de afaceri de 20 milioane euro in 2008.