"OMV Romania a crescut constant, odata cu piata romaneasca de profil. Inca de la inceput, OMV a fost un deschizator de drumuri, aducand in Romania un nou concept al statiilor de distributie carburant ca centre multifunctionale de servicii", se arata intr-un comunicat de presa aniversar emis de companie.

Potrivit unor declaratii anterioare ale oficialilor companeiei, strategia pentru 2010 se axeaza pe dezvoltarea calitativa a retelei, prin extinderea si imbunatatirea serviciilor disponibile in statiile OMV.

"In acest moment nu avem in vedere achizitia de noi benzinarii sau vanzarea unor statii din cadrul retelei. Pe termen mediu si lung, strategia noastra vizeaza dezvoltarea retelei pe traseul autostrazilor. De altfel, pe Autostrada Soarelui (A2), ca urmare a castigarii licitatiei pentru lotul de la km 49, vom deschide doua statii OMV, cate una pe fiecare sens de deplasare", declarau oficialii companiei in urma cu o luna.

In cei 10 ani de prezenta pe piata autohtona, OMV Romania a creat aproximativ 2.000 de locuri de munca prin intermediul celor 77 de statii de distributie carburant detinute.

OMV Romania Mineraloel este prezenta in Romania din anul 1998, avand sediul in Bucuresti si functionand ca o sucursala detinuta in totalitate de Grupul OMV din Austria. OMV Romania are o retea de 77 de statii, care reprezinta o cota de piata de 9% in sectorul distributiei de carburanti.

Portofoliul de produse si servicii al statiilor OMV include si 76 de restaurante si magazine VIVA.

Cu vanzarile grupului de 25,54 miliarde de euro si o forta de munca de 41.282 de angajati in 2008, OMV Aktiengesellschaft este una dintre cele mai mari companii industriale austriece listate la bursa. In prezent, OMV detine 2.483 de statii de distributie carburant in 13 tari.

Strategia OMV Romania pe termen lung: Extinderea pe autostrazi

Strategia OMV Romania pe termen lung: Extinderea pe autostrazi