Tymbark Maspex Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata bauturilor necarbonatate, a luat decizia de a-si diviza partial activitatea, urmand ca productia de bauturi racoritoare sa fie transferata catre o noua firma.
Proiectul de divizare partiala a fost discutat in cadrul adunarii generale a asociatilor din data de 15 decembrie 2009.

“Dat fiind faptul ca dezvoltarea operationala a companiei Tymbark Maspex Romania a ajuns la un stadiu avansat pe piata romaneasca, in care activitatea desfasurata in cadrul Diviziei Dry se distinge in mod clar de activitatea desfasurata in cadrul Diviziei Wet, acestea fiind deja organizate, administrate si inregistrate separat in evidentele companiei, desprinderea Diviziei Wet de Divizia Dry si constituirea a doua entitati separate reprezinta un demers firesc, potrivit politicii de structurare a grupului Maspex atat la nivel international, cat si la nivelul fiecarei tari in care grupul Maspex desfasoara activitati. Si in Romania, grupul Maspex Wadowice intentioneaza sa dezvolte activitatea acestor divizii, astfel incat separarea celor doua activitati s-a dovedit a fi necesara, pentru o mai buna gestionare, precum si pentru o mai buna desfasurare a tuturor proceselor operationale”, a declarat pentru Wall-Street Krzysztof Grabowski (foto), presedinteTymbark Maspex Romania.

Astfel, activitatea operationala este organizata in prezent in doua divizii: Divizia Dry, care se ocupa de comercializarea produselor instant precum si a altor produse din portofoliu (paste fainoase Arnos etc.) si Divizia Wet, care se ocupa de comercializarea sucurilor, nectarurilor si bauturilor racoritoare. Activitatea ultimei divizii va fi transferata catre noua societate comerciala.

Divizia de sucuri a companiei detine brandurile Tymbark, Tedi, Ciao, Figo si Carotella Plus. Divizia de produse instant detine marcile La Festa, Coffeeta, Brumi, Musli Arnos, Caco Van si Ekoland.

Tymbark Maspex Romania, parte a grupului Maspex Wadowice, produce in fabricile de la Valenii de Munte atat sucuri, nectaruri si bauturi racoritoare sub brand-urile Tymbark, Tedi, Carotella, Ciao si Figo, precum si produse instant din gama La Festa (Cappuccino La Festa, Ciocolata Calda La Festa, La Festa 3in1).

Grupul polonez Maspex Wadowice are o istorie de peste 18 ani, cu filiale dezvoltate in 8 tari din centrul si sud estul Europei. Compania este prezenta in Romania din anul 1996, atunci fiind cunoscuta sub denumirea La Festa International, operatiunea de rebranding avand loc in anul 2006.

Prima fabrica a fost deschisa la Popesti-Leordeni, langa Bucuresti, iar din 2001 intreaga activitate a Tymbark Maspex Romania se desfasoara la Valenii de Munte, in judetul Prahova.

In anul 2008, compania a raportat o cifra de afaceri de 215 mil. lei (58,4 mil. euro), in crestere cu 13% fata de rezultatele afisate in 2007.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri