Nestle Romania a inregistrat o crestere de piata de 8%, pana la 39%, in perioada ianuarie-noiembrie 2004, dupa lansarea de noi produse din gama napolitanelor, informeaza un comunicat al companiei.

Lansat pe piata in luna septembrie a anului trecut, batonul de napolitana Joe Crunch a inregistrat in primele patru luni de la lansare un procent de 4,6% din totalul vanzarilor de pe piata batoanelor de napolitana, potrivit unui studiu al AC Nielsen Romania. "Lansarea batonului de napolitana Joe Crunch pe piata romaneasca a fost un succes. Ne asteptam ca noul portofoliu sa tripleze vanzarile pentru game Joe Crunch si sa-i dubleze cota de piata pe segmentul batoanelor de ciocolata. In viitor vom extinde vanzarile pentru cele trei sortimente si in tarile din estul Europei, astfel incat Joe Crunch sa devina o marca regionala importanta", a declarat Angela Dinu, reprezentanta companiei Nestle in Romania. Un studiu al agentiei GFK arata ca peste 70% dintre romani consuma napolitane frecvent.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri