Nestle Romania a inregistrat o crestere de piata de 8%, pana la 39%, in perioada ianuarie-noiembrie 2004, dupa lansarea de noi produse din gama napolitanelor, informeaza un comunicat al companiei.

Lansat pe piata in luna septembrie a anului trecut, batonul de napolitana Joe Crunch a inregistrat in primele patru luni de la lansare un procent de 4,6% din totalul vanzarilor de pe piata batoanelor de napolitana, potrivit unui studiu al AC Nielsen Romania. "Lansarea batonului de napolitana Joe Crunch pe piata romaneasca a fost un succes. Ne asteptam ca noul portofoliu sa tripleze vanzarile pentru game Joe Crunch si sa-i dubleze cota de piata pe segmentul batoanelor de ciocolata. In viitor vom extinde vanzarile pentru cele trei sortimente si in tarile din estul Europei, astfel incat Joe Crunch sa devina o marca regionala importanta", a declarat Angela Dinu, reprezentanta companiei Nestle in Romania. Un studiu al agentiei GFK arata ca peste 70% dintre romani consuma napolitane frecvent.