"Recent, ministrul transporturilor Radu Berceanu l-a numit, printr-un ordin, pe Tudor Jilav director general si presedinte al Consiliului de Administratie al Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti (CNAB). Inca nu s-a stabilit cine va conduce in locul dansului Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti (Otopeni)", a precizat directorul general al aeroportului Baneasa, George Mihalcea, potrivit NewsIn.

Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti, societate care a fost infiintata prin fuziunea Aeroportului Otopeni cu Aeroportul Baneasa, si-a inceput joi oficial activitatea, estimand ca va procesa 75% din intreg traficul aerian al Romaniei si o cifra de afaceri de 110 mil. euro.

De asemenea, estimarile arata ca, in 2010, peste 7 milioane de pasageri vor beneficia de serviciile unuia dintre cele doua aeroporturi.

"Noua companie va armoniza si coordona proiectele de dezvoltare si modernizare ale celor doua aeroporturi pentru a raspunde eficient strategiilor pe termen mediu si lung in domeniul aeronautic. Una dintre prioritatile noii companii este sa asigure un inalt nivel al serviciilor, astfel incat, cele doua platforme, de la Otopeni si din Baneasa, sa devina repere in domeniul aeroportuar", a comunicat joi Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI).

Guvernul a aprobat in octombrie fuziunea aeroporturilor Otopeni si Baneasa, pentru infiintarea Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti (CNAB), care va avea un capital social de 143.772.150 lei, si va fi administrata de un consiliu format din 7 administratori , care vor fi alesi pe o perioada de patru ani. Ministrul transporturilor si infrastructurii, Radu Berceanu, declara in 16 noiembrie 2009 ca directorul general al Aeroportului Otopeni, Tudor Jidav, ar putea fi desemnat presedinte si director general al Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti.