“Initial, in 2009, ne-am dorit o crestere a afacerii cu 100% fata de 2008, dar am reusit un procent de 75%”, a declarat Andrei Costea, managing partner al companiei, scrie NewsIn.

Anul trecut, Secom si-a extins echipa de reprezentanti medicali, si-a completat gama de produse aflate in portofoliu si a incheiat un parteneriat cu lantul national de farmacii DONA. Astfel, compania a investit peste 500.000 de euro in cresterea numarului de angajati, in dezvoltarea infrastructurii, dar si in marketing si comunicare.

Compania doreste in 2010 acoperirea nationala integrala prin intermediul reprezentantilor medicali, precum si introducerea produselor importate in alte lanturi nationale de farmacii.

“Piata de suplimente alimentare va fi intr-o continua crestere. Se observa deja o preocupare mai intensa pentru sanatate. Consumatorii cauta informatii, vor produse eficiente. Standardele de calitate ale unui supliment alimentar pe piata romaneasca trebuie sa creasca. Piata este cea care o cere”, a adaugat Andrei Costea.

Secom a inceput sa importe suplimente alimentare in 2004, iar in prezent produsele Secom se gasesc la peste 1.000 de adrese.


Secom are 19 angajati, dintre care sapte reprezentanti medicali, urmand ca incepand cu luna martie echipa sa contina inca cinci reprezentanti medicali si un ASM (area sales manager).