Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a inaugurat noua reprezentanta din Bucuresti, unul dintre cele mai importante centre din reteaua de distributie a companiei, investitia ridicandu-se la 6,5 mil. lei.
Lucrarile la noua cladire au debutat in anul 2007, depozitul si corpul administrativ intrand in folosinta in ianuarie 2010. Compania are in plan modernizari similare si pentru alte reprezentante din tara, in anii urmatori.

In 2009, vanzarile reprezentantei Bucuresti au reprezentat 30,7% din totalul vanzarilor interne.

Vanzarile nationale s-au ridicat la un nivel de 83 milioane lei, cu 10,6% mai mult decat in 2008, cresterea datorandu-se, printre altele, lansarii de noi produse si promotiei desfasurate pentru gama de produse AslaVital.

In categoria generala a produselor de ingrijire a tenului, Farmec a fost lider de piata in 2009, inregistrand o cota cantitativa de 31,14% si o cota valorica de 18,71%, potrivit datelor companiei.

Pe segmentul cremelor de fata, compania este de asemenea lider, cu un volum al vanzarilor de 36,40%.

In subcategoria produselor de demachiere, Farmec este lider de piata in 2009, cu o cota cantitativa de 32,33% si o cota valorica de 30,39%.

Din portofoliul Farmec SA Cluj-Napoca fac parte marci precum Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos si Dermofarm.

Produsele Farmec sunt exportate in tari precum Ungaria, Polonia, Serbia, Anglia, Austria, Belgia, Danemarca, Elvetia, Finlanda, Germania, Italia, Spania, Olanda, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Liban, Iordania, Thailanda, Japonia, SUA si Canada.

Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale asupra marcii Gerovital, in urma achizitionarii lor de la compania Gerovital Cosmetics.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri