“Pe core business (lacuri, vopsele, tencuieli decorative – n.red.) am crescut cu 4% in 2009, in conditiile in care piata a scazut cu 20%. Am inregistrat pierderi insa pe segmentul non core, adica cel destinat pietei auto (antigel, diluant auto – n.red.). Chiar daca partea de lacuri si vopsele reprezinta peste 90% din portofoliul de produse al companiei, segmentul auto este important valoric. Cu toate acestea, suntem multumiti ca am reusit sa trecem pe profit, unul foarte mare comparativ cu 2008”, spune Aliz Kosza, directorul general al Fabryo Corporation.

Producatorul de lacuri si vopsele a avut o pierdere neta de circa 275.000 de euro in 2008, potrivit datelor postate pe site-ul Ministerului de Finante.

Compania vizeaza pentru 2010 cresterea cotei de piata, precum si mentinerea cifrei de afaceri la nivelul din 2009.

“ Este posibil sa avem chiar si o crestere a afacerilor, insa pe noi ne intereseaza, in primul rand sa acumulam cota de piata si sa crestem profitul companiei”, mentioneaza Kosza.