Specializat in tehnologia chimica, Daniel Guzu a creat "Kauciuc", un nou ingredient care imbunatateste durabilitatea si lucrativitatea adezivului. Duraziv cu Kauciuc este o gama noua ce cuprinde peste 20 de produse ce sunt deja comercializate in magazinele de specialitate, scrie NewsIn.

"Este aproape imposibil sa mai duci o politica bazata pe pret. Toti producatorii au facut asta deja anul trecut, asa ca aveam nevoie de ceva nou", spune Guzu, care a inregistrat marca "Kauciuc" la OSIM.

"Studiile detaliate pe care le-am realizat pe santiere ne-au aratat ca cele mai importante atribute pentru un adeziv sunt aderenta si lucrabilitatea si am cautat solutia perfecta pentru a raspunde acestor cerinte", adauga acesta.

Guzu va aloca aproape jumatate din capacitatea de productie fabricarii gamei Duraziv cu Kauciuc, urmand sa o promoveze printr-o campanie integrata, de la campanie TV, pana la promotii diverse si demonstratii practice.

"Proprietatile fundamentale ale Kauciucului sunt legate de dimensiunea foarte mica, de nivel nano-molecular, a particulelor constituente. Acestea au capacitatea de a migra si patrunde foarte usor si foarte profund in suport si in materialul de placare, realizand o legatura foarte rezistenta si durabila in timp", spun cei de la Duraziv.

Gama Duraziv cu Kauciuc acopera mai multe categorii de adezivi si mortare uscate: adezivi pentru placari ceramice, sape autonivelante, adezivi pentru polistiren si gleturi.

Duraziv detine brandurile Duraziv pentru adezivi pentru constructii si Bau Profil pentru profile metalice. Compania s-a lansat pe piata de adezivi la inceputul lui 2009, in urma unei investitii de peste 7 milioane euro intr-o fabrica cu o capacitate de peste 300.000 de tone pe an. Daniel Guzu detine 70%, iar Irina Guzu 30% din actiunile companiei.