In primele 9 luni ale anului, veniturile totale ale grupului, obtinute din vanzari au crescut cu 33%, la 8,7 miliarde dolari, iar profitul inainte de plata dobanzii, a impozitelor, deprecierii si amortizarii (EBITDA) s-a majorat cu 27%, la 1,6 miliarde dolari. "Profitabilitatea din primele noua luni, aflata in continua crestere, reflecta deciziile noastre privind investitiile, precum si un mediu de afaceri favorabil", a declarat Zsolt Hernadi, presedintele executiv al MOL. "Totusi, in al treilea trimestru, din cauza nivelului ridicat al competitiei regionale, sprijinita de preturile de referinta ridicate ale produselor petroliere, vanzarile noastre au scazut", a adaugat acesta.

Cota de piata a grupului MOL, care detine un total de 844 de statii de alimentare, a scazut atat in Ungaria, cat si in Slovacia, dar a crescut in Romania. Aici, in intervalul ianuarie - septembrie, cota de piata s-a majorat la 12,5%, in conditiile in care la 30 septembrie MOL avea 137 de benzinarii in Romania, informeaza acelasi comunicat. Potrivit acestuia, vanzarile de alte produse decat combustibili de pe piata romaneasca au cunoscut, in primele noua luni, un avans de 249,2%, ca urmare a preluarii Shell si a introducerii, de catre Guvern, a rovinietelor si a posibilitatii achizitionarii acestora de la benzinarii.