Cifra de afaceri din primele trei luni ale anului se apropie de valoarea inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut, iar Diana Rosteka (foto), general manager al UBD estimeaza pentru sfarsitul 2010 afaceri in valoare de 1,6 milioane de euro, cu aproximativ 200.000 mai mult decat in 2009.

“Ceea ce s-a schimbat fata de anul trecut este modalitatea de atingere a cifrei de afaceri. Daca in T1 2009 implementam cu precadere finaluri de proiecte demarcate in 2008, in 2010, vorbim despre proiecte care vizeaza mai ales anul in curs”, afirma Rosetka.

Comparativ cu anul 2008, inainte de instalarea crizei, bugetele dedicate instruirii angajatilor se mentin la cote scazute, cu toate ca in acest an sectoarele consumatoare de servicii de training – banking, FMCG si telecom – au decis sa investeasca in programe pentru dezvoltare organizational, apreciaza managerul UBD.

“In ceea ce priveste valoarea contractelor de anul acesta, ne asteptam la o crestere a proiectelor de peste 50 000 de euro, in raport cu anul trecut”, afirma Rosetka.

Anul 2009 a adus doua schimbari importante pentru UBD – plecarea de la conducerea companiei a trainerului Dan Berteanu, inlocuit in functie de Diana Rosetka, si reducerea cu aproximativ 20% a personalului, pe fondul declinului inregistrat de piata training.

UBD detine pe piata locala trei divizii: Achieve Global – training, Kepner – Tregoe – consultanta si instruire si ROI Institute – cercetare, benchmarking si consultanta.

Printre jucatorii importanti de pe piata locala de training se numara Ascendis, Codecs, Human Invest, TMI, Trend Consult si Interact.

Cum isi dramuiesc companiile bugetele de training

Cum isi dramuiesc companiile bugetele de training