Compania Marinopoulos Coffee Company, operatorul cafenelelor Starbucks pe piata locala, va inaugura cea mai noua cafenea Starbucks aflata in mall-ul Sun Plaza, deschis la sfarsitul lunii februarie, in zona Piata Sudului.
Avand in vedere faptul ca Romania este o piata cu potential mare, nevoia de expansiune a brandului Starbucks a determinat compania sa deschida o noua cafenea dupa cea din AFI Palace, inaugurata in octombrie anul trecut, ajungand astfel sa opereze 8 cafenele pe piata locala.

“Sun Plaza, cel mai mare mall din Romania la ora actuala, a fost ales drept noua locatie in special pentru ca centrul comercial indeplineste cerintele brandului Starbucks”, declara George Makridis, retail operation manager Romania.

Situata chiar la intrarea dinspre Piata Sudului, noua locatie Starbucks dispune de o terasa de 105 mp, iar clientii pot alege dintr-o gama completa de bauturi pe baza de cafea si produse de patiserie disponibile in Romania.

Infiintata in 1971, Starbucks Coffee Company este liderul mondial in comercializarea si prajirea cafelelor selectionate special.

Marinopoulos Coffee Company detine in prezent 62 de locatii Starbucks in Grecia, 9 in Cipru, 8 in Romania si 3 in Bulgaria, mai multe locatii urmand a fi deschise.

Grupul detine o pozitie de top in industria de retail din Europa de Sud-Est, desfasurandu-si activitatea de la gestionarea de supermaketuri si hypermarketuri pana la retailul de imbracaminte, produse de infrumusetare, produse electronice si culturale si cafele selectionate special. Mai exact, Marinopoulos Brothers este partener al Carrefour, Marks & Spencer's, Gap, Starbucks, LVMH prin subsidiara Sephora, GrandOptical si Fnac.

De asemenea, Marinopoulos Brothers este activ pe segmentul industrial, prin FARMAR, una dintre cele mai mari companii europene farmaceutice si de cosmetice.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri