Coca-Cola Hellenic Bottling are incepand cu 14 iunie un nou director regional in persoana lui Alain Brouhard, care va raporta direct catre Dimitris Lois, directorul operational al companiei, potrivit Investegate.co.uk.
Alain Brouhard va fi responsabil pentru operatiunile din Nigeria, Romania, Moldova, Bulgaria, Serbia si Muntenegru. Dimitris Lois a asigurat interimatul incepand cu luna august, cand compania a anuntat o reconfigurare interna a structurii operationale regionale.

Anterior acestei pozitii Alain Brouhard a ocupat timp de 3 ani functia de director general Adidas Italia si Europa de Sud-Est, fiind responsabil de operatiunile din 11 tari. Brouhard si-a inceput activitatea in cadrul Adidas in 2002.

De asemenea, Alain Brouhard a lucrat timp de 16 ani in cadrul Procter&Gamble inainte de a se alatura grupului Adidas.

De origine franceza, Brouhard detine un MBA in administrarea afacerilor in cadrul universitatii Ohio si o diploma in administrarea afacerilor de la Ecole de Commerce.

Vanzarile in volum ale Coca-Cola HBC in Romania au scazut in anul 2009 cu 12%, la 174,1 milioane navete, de la 198 milioane navete comercializate in anul precedent. Afacerile Coca-Cola HBC Romania s-au situat in 2009 in jurul valorii de 500 mil. euro, dupa ce in 2008 au raportat o crestere de 15,1%.

La nivel de grup, Coca-Cola Hellenic a raportat in 2009 o cifra de afaceri de 6,5 mld. euro, cu 6% mai mica decat in 2008, respectiv un profit net de 437 mil. euro, in scadere cu 3%.

Coca-Cola Hellenic Bottling Company Romania a trecut in 2009 printr-un amplu proces de restructurare, renuntand la fabrica de la Iasi. In 2008, compania a renuntat si la fabrica din Oradea. Astfel, in prezent, Coca-Cola HBC Romania mai detine trei unitati de productie – Ploiesti, Timisoara si Poiana Negri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri