Din totalul de 1,897 miliarde de euro, vanzarile Metro Cash & Carry au reprezentat 1,226 miliarde euro, iar cele raportate de divizia real,- Hypermarket au fost de 0,671 miliarde de euro.

"Evolutia vanzarilor cumulate ale Metro Group in Romania in 2009 a adus o scadere a cifrei de afaceri cumulate cu 10,7% in euro, de la 2,126 miliarde de euro, corectie determinata, in principal, de deprecierea leului in raport cu moneda unica europeana si de contractia consumului pe fondul crizei economice mondiale.

Defalcat pe cele doua divizii, scaderea afacerilor in cash & carry cu 17,5% a fost contracarata de cresterea pe segmentul de hipermarketuri, unde real,- a inregistrat un avans de 5,2%, pe fondul extinderii retelei de magazine", a comunicat Metro Group Romania.

Potrivit companiei, cifrele de afaceri cumulate ale diviziilor de vanzari ale Metro Group in Romania, aferente anului 2009, plaseaza grupul german de retail pe locul 3 in topul celor mai mari companii private de pe piata, in urcare cu doua pozitii fata de clasamentul pe 2008.

Metro Group este unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, ajungand la vanzari totale de peste 65 de miliarde de euro. Compania opereaza in jur de 2.100 de magazine in 33 de tari, in care lucreaza peste 290.000 de angajati. Grupul are urmatoarele divizii: Metro/Makro Cash & Carry - pe piata comertului cu ridicata, hipermarketurile real,-, Media Markt si Saturn - comertul specializat cu produse electronice si electrocasnice si magazinele Galeria Kaufhof, pe segmentul „department stores”.

Afla mai multe despre vanzarile Metro Cash&Carry obtinute din propriile marci
.

Metro vrea vanzari de 6 mil. euro din marci private

Metro vrea vanzari de 6 mil. euro din marci private