In primele trei luni din 2009, grupul inregistrase vanzari de 250 milioane euro pe piata romaneasca.

La curs de schimb constant, vanzarile Carrefour in Romania au crescut cu doar 3,6%, in conditiile in care aprecierea leului din prima parte a acestui an a avut un impact pozitiv de 3,7% asupra cifrelor in euro.

La numar constant de magazine, vanzarile din Romania au scazut, insa, cu 2,3% in primul trimestru, releva datele publicate de grup. Reteaua Carrefour din Romania s-a extins cu 5,9% fata de primul trimestru din 2009.

La nivel de grup, Carrefour a inregistrat in primele trei luni din acest an vanzari totale de 23,96 miliarde euro, mai mari cu 5,5% fata de primul trimestru al anului trecut, de 22,71 miliarde euro, potrivit NewsIn.

"Vanzarile noastre trimestriale au crescut la acelasi numar de magazine pentru prima data in 18 luni, in ciuda unui mediu care ramane dificil. Aceasta performanta reflecta atractivitatea sporita a brand-ului Carrefour, intarirea dinamicii noastre comerciale, precum si accelerarea cresterii pe pietele emergente, in special in America Latina si China", a declarat directorul general al Carrefour, Lars Olofsson.

Grupul francez Carrefour, cel mai mare retailer din Europa si al doilea din lume, are in Romania o retea de 47 de magazine, dintre care 22 hipermarketuri si 25 supermarketuri.

Anul trecut, vanzarile din Romania ale Carrefour au scazut cu 4,6%, la 1,135 miliarde euro. In al patrulea trimestru din 2009, vanzarile din Romania au scazut cu 12%, la 326 milioane euro.