Astfel, dupa ce decembrie 2009 a reprezentat luna cea mai slaba din punct de vedere al vanzarilor, primul trimestru din 2010 a insemnat revenirea cifrei de afaceri, aceasta atingand 8 milioane de euro.

“Luna martie 2010 ne-a confirmat ca trendul incepe sa fie ascendent. Dupa aproape un an de scaderi constante, clientii incep sa isi mareasca consumul de produse office – aceasta fiind una dintre sursele cresterii. A doua sursa importanta o reprezinta castigarea a peste 350 de clienti noi lunar, realizata datorita reorganizarii semnificative a business-ului RTC Proffice, care a permis abordarea mult mai eficienta a zonei de new business, prin agenti dedicati”, explica Relu Cirjan (foto), CEO-ul Proffice.

Incepand cu decembrie 2008, RTC Proffice a trecut printr-o serie de modificari structurale, care au vizat eficientizarea afacerii, printre care restructurarea departamentului de vanzari si renegocierea contractelor cu furnizorii.

In paralel, Proffice a investit anul trecut peste 5 milioane de euro in deschiderea celui mai modern depozit non-food din Romania si achizitionarea unor softuri dedicate.

“Ne-am redesenat business-ul, astfel incat sa functionam performant in urmatorii 5 ani. Consider ca rezultatele obtinute in primele 3 luni ale acestui an reprezinta primul semnal pozitiv, astfel incat piata produselor office din Romania poate ajunge anul acesta la o crestere de cateva procente comparativ cu 2009, cand a scazut la 150 de milioane de euro”, precizeaza Relu Cirjan.

In 2009, a atins un rulaj de 34,3 milioane euro, in scadere cu peste 40% fata de 2008. Pentru 2010, rulajul estimat la nivel de divizie este de 40 milioane euro, cu peste 15% mai mare fata de 2009.

Divizia Proffice are o cota de piata de aproximativ 20%.

RTC Proffice este cea mai mare companie din cadrul diviziei de office a grupului RTC si are 15.000 de clienti anual si o gama de peste 10.000 produse.

RTC Holding, unul dintre cele mai mari grupuri de retail, distributie si servicii din Romania are in prezent noua divizii: Diverta (retail de carte, jocuri video, muzica, film, IT si papetarie), Rafar (retail haine, incaltaminte si cosmetice in franciza), Proffice (distributie de produse office), Ramiro (distributie de carte, media si jucarii), Sistec (dezvoltare si integrare solutii software), TCE (cargo, curierat), Flaro (productie subansamble de plastic, mobilier si produse de birou), Rimobi (dezvoltari si proprietati imobiliare) si respectiv Sebra (francize din industria ospitalitatii).

Seful RTC: Spiritul nostru antreprenorial nu trebuie frant de criza. Face parte din viata

Seful RTC: Spiritul nostru antreprenorial nu trebuie frant de criza. Face parte din viata

Seful RTC: Spiritul nostru antreprenorial nu trebuie frant de...