Producatorul de aluminiu Alro Slatina a inregistrat in primele noua luni o crestere cu peste 11% a cifrei de afaceri, dar profitul a fost mai mic cu 22,5% fata de rezultatul obtinut in perioada similara din 2004, reiese din datele companiei. In perioada ianuarie-septembrie, Alro a realizat o cifra de afaceri de 1,12 miliarde lei si a obtinut un profit net de 96,6 milioane lei. Compania sustine ca profitul bugetat a fost depasit cu 9,4%.
"Rezultatele financiare au depasit estimarile bugetare ale companiei. Comparativ cu anul trecut, insa, cheltuielile s-au majorat ca urmare a cresterii costurilor utilitatilor, transportului si a majorarii temporare a pretului de achizitie a aluminei", afirma, intr-un comunicat, Marian Nastase, vicepresedintele Consiliului de Administratie al Alro Slatina.

Cele mai importante majorari au fost inregistrate la achizitia de energie electrica si apa, unde costurile au crescut cu 10,6 milioane lei, in timp ce cheltuielile cu personalul au fost majorate cu 14,6 milioane lei.
Bugetul de investitii alocat pentru 2005 depaseste 25 de milioane de dolari, fiind concentrat pe dezvoltarea capacitatilor pentru produse cu valoare adaugata mare si pe protectia mediului.
In ultimii trei ani, investitiile la Alro au insumat 145 de milioane de dolari, fiind dirijate in special in modernizarea liniilor de productie si in protectia mediului, precizeaza comunicatul.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri