„La nivel operational, atat in Romania, cat si in Europa Centrala si de Est vom actiona prin trei divizii dedicate fiecarui brand principal: Labormed pentru generice, Ozone pentru produsele fara prescr'+'iptie si Ozone Natural pentru remediile bazate pe extractele naturale de plante. Toate diviziile vor folosi aceleasi servicii centrale in vederea maximizarii eficientei din punct de vedere operational”, a declarat Stephen Stead, directorul general al Labormed.

Procesul de rebranding, dezvoltat impreuna cu agentia romaneasca Grapefruit, cuprinde 3 elemente.

Noile pachete ale produselor Labormed reflecta elementele noului brand si-i ajuta pe pacienti sa recunoasca usor medicamentele precum si aria terapetica pentru care se adreseaza produsul, in ideea de a spori complianta la tratament.

Pacientii vor gasi in farmacii produsele Labormed, in noile ambalaje, incepand din luna mai. Inlocuirea vechilor ambalaje cu cele noi este un proces de durata care se va incheia in momentul in care intregul stoc actual va fi vandut.

Recent, compania a dat in folosinta noul sediu administrativ, situat langa fabrica de productie pe bulevardul Theodor Pallady.

Actionarul majoritar al Labormed este Advent International, unul dintre liderii mondiali ai firmelor de private equity.