Compania a vandut in primul trimestru 525.733 de baterii auto. Peste 55% din productia Rombat a ajuns la export, 291.273 de baterii auto.

"Estimam ca vom creste in continuare vanzarile, depasind pe cele ale anului 2009, care a fost un an bun pentru Rombat. Nu va fi usor sa indeplinim acest obiectiv, tinand cont ca industria auto este in continuare in criza", a afirmat Ioan Repede, director general Rombat.

Compania bistriteana a lansat in acest prim trimestru si doua noi produse: bateriile Tempest (baterie de semi-tractiune, destinata aplicatiilor care necesita energie electrica permanenta sau de durata, cum ar fi: stocarea energiei solare, alimentarea consumatorilor pe barci cu motor, iahturi, rulote, etc.) si green (baterie destinata motocultoarelor, masinilor de tuns iarba, masinilor de golf, pompelor portabile si la alte aplicatii speciale).

In prezent, portofoliul companiei include peste 500 de tipuri de baterii, grupate in clasele: Premier, Tornada, Cyclon, Calciu, Pilot, Terra Professional, Terra, Magma, Forte, Star, baterii Moto si UPS-uri.

Capacitatea de productie a companiei este de peste 2 milioane de baterii pe an. Rombat furnizeaza baterii pentru Dacia si este nominalizat in panelul de furnizori regionali Renault.

Din 2008, Rombat furnizeaza si baterii pentru Peugeot-Citroen, in Slovacia.

Numarul total al angajatilor este de 680 de persoane (din care 90 lucreaza in locatia de valorificare a plumbului din baterii deseu).

Compania a dezvoltat o retea de service, care cuprinde aproximativ 100 de reprezentante la nivel national.