Lansarea Belvita Start este sustinuta printr-o campanie de comunicare integrata ce include: TV, radio, on-line, print, panotaj stradal, activitati in cadrul magazinelor, precum si o campanie de sampling, in principalele 10 orase din Romania.

Circa 25% dintre romani iau micul dejun mai rar de o data pe saptamana, in timp ce doar 43% consuma aceasta masa in mod regulat, potrivit unui studiu realizat de compania Kraft Foods.

„25% dintre romani iau micul dejun mai rar de o data pe saptamana, iar acestia sunt in mod special tinerii cu varste cuprinse intre 19 si 24 de ani. Majoritatea dintre ei invoca lipsa de timp sau faptul ca nu pot manca la o ora atat de matinala. In acelasi timp, doar 43% dintre romani consuma mic dejun regulat”, a declarat miercuri brand coordinator biscuits in cadrul Kraft Foods, Maria Burnuz, potrivit NewsIn.
Potrivit acesteia, micul dejun este servit cu mai multa regulritate de catre femei, de catre persoanele cu studii superioare si de catre tinerii cu o viata activa.

„Micul dejun este cea mai importanta masa din zi si furnizeaza circa 25% din aportul de energie necesar, care nu poate fi recuperat la celelalte mese ale zilei. Ajuta la cresterea randamentului intelectual si reduce riscul aparitiei unei boli, precum ulcerul duodenal, gastrita sau bolilor cardiovasculare”, a declarat Prof. Dr. Gabriela Radulian, medic primar diabet, nutritie si boli metabolice, in cadrul Institutului National de Diabet “Prof. Dr. N. Paulescu”.

Burnuz a adaugat ca, potrivit studiului, 30% dintre romani consuma la micul dejun carnati, branzeturi si omleta, 57% sandvisuri, oua si cereale, iar 16% aleg sandvisuri si snacksuri dulci sau sarate.

In acelasi timp, reprezentantul Kraft Foods a adaugat ca specialistii recomanda micul dejun sa fie compus din lapte, legume, fructe, iaurturi si cereale, in timp ce produsele de patiserie trebuie evitate.

Studiul a fost realizat in februarie 2010 pe un esantion reprezentativ de 800 respondenti din mediul urban, cu varste cuprinse intre 16 si 64 de ani.

Kraft Foods este prezenta pe piata din Romania incepand cu anul 1994. Marcile Kraft Foods din Romania sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo.