Parcurile si modulele de jocuri proiectate si fabricate de compania spaniola pot fi instalate in centre comerciale, scoli sau hoteluri.
Investitia initiala totala pentru operarea francizei Multiaventura este de aproximativ 60.000 de euro, in conditiile in care taxa de intrare in franciza este zero. Achizitionarea de la francizorul spaniol a echipamentelor si a modulelor ce compun parcurile de joaca presupune o investitie de aproximativ 45.000 de euro, la care se adauga cheltuielile cu amenajarea spatiului.

Pe o suprafata recomandata de circa 300 mp (cu o inaltime de minimum trei metri), amenajata fie in incinte corespunzatoare, fie in aer liber, Multiaventura foloseste o tematica variata pentru petrecerea timpului liber al copiilor intr-un mod instructiv.

Pe langa avantajul oferit in raport cu competitorii sai din aria serviciilor recreative pentru copii, acela al unui design personalizat pentru fiecare locatie, precum si acela al securitatii maxime a materialelor si produselor utilizate la amenajarea parcurilor, Multiaventura propune concepte modulare pentru parcurile de joaca, structuri demontabile ce fac posibila reproiectarea perimetrului de joaca cu aceleasi elemente in cursul unei zile, pentru a putea surprinde copiii cu noi spatii surpriza.

Segmentul de varsta caruia se adreseaza Multiaventura este larg, fiind cuprins intre 2 si 14 ani, spatiile de joaca fiind personalizate prin raportare la categoriile variate de interes si asteptari ale clientilor.

Conceptul este structurat in mai multe arii: receptia, intotdeauna integrata decorului, parcul unic si original prin tematica, zona de aniversari, zona de internet si cafeneaua special conceputa pentru parintii care doresc sa se relaxeze si sa-si supravegheze copiii in acelasi timp.

Pentru o informare detaliata, accesati sectiunea Afaceri Mici - de unde puteti, mai departe, sa transmiteti francizorului candidatura dumneavoastra.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri