“Ne confruntam cu o criza, este cert, si in domeniul fashion pentru barbati, dar de data aceasta apare o mai mare provocare pentru ca trebuie sa convingem clientul sa ramana fidel brand-ului nostru, dar si sa ne gasim noi clienti pe care sa ii aducem in mediul online sau direct la magazin. Este o perioda grea pentru multa lume, dar nu este o solutie sa nu investeti si sa nu incerci sa castigi cota de piata. Puterea unui brand se vede in asemenea momente cand gaseste caile eficiente de comunicare cu clientii sai si reuseste sa ii pastreze ca si ambasadori. Cred doar ca trebuie acordata mai multa atentie aspectului unde, cum si cat investim”, spune Tiberiu Banica (foto), managing partner Barotti.

Ca si investitie, magazinul deschis anul trecut in Unirea Shopping Center a necesitat o investitie de 60.000 de euro. Investitia medie pentru locatiile viitoare este estimata la 30.000-40.000 euro, Barotti luand in considerare si spatiile stradale.

Principalii competitori ai Barotti sunt Braiconf, Adam's, Bigotti, Cavaliere si Tata&Fiul.

Ce planuri are brandul de vestimentatie masculina Barotti dupa locatia din Unirea Shopping Center

Ce planuri are brandul de vestimentatie masculina Barotti dupa...