Preturile produselor oferite de magazinul IKEA din Zona Comerciala Baneasa nu se vor modifica, in conditiile majorarii Taxei pe Valoare Adaugata la 24% de la 1 iulie 2010, potrivit companiei.
IKEA Romania a decis sa suporte costurile provocate de modificarea TVA din resurse proprii, pentru a veni in sprijinul consumatorilor.

”Absorbirea majorarii TVA cu 5 puncte procentuale incepand de la 1 iulie va insemna pentru noi un cost suplimentar, pe care am ales sa il suportam in locul consumatorului. Absolut toate preturile produselor din magazinul IKEA vor ramane neschimbate”, a declarat Cornel Oprisan (foto), Retail Manager IKEA Romania.

Vanzarile magazinului IKEA din Baneasa au ajuns la 349,24 milioane de lei (82,5 mil. euro) in perioada 1 ianuarie - 31 decembrie 2009, in scadere cu 9% fata de 2008.

In euro, erodarea veniturilor IKEA Romania a fost anul trecut de 21,2%, comparativ cu cele 104,7 milioane euro, cat a vandut retailerul pe tot parcursul anului 2008.

Numarul vizitatorilor magazinului a fost de 2,52 milioane, in timp ce numarul produselor vandute - de aproximativ 10 milioane.

Marca IKEA a fost inregistrata in anul 1943 in Suedia. Majusculele din denumirea IKEA provin din initialele numelui fondatorului: Ingvar Kamprad, numelui fermei unde a crescut: Elmtaryd, si numelui satului in care se gasea ferma: Agunnaryd.

Magazinul IKEA din Romania a fost al 253-lea deschis in a 35-a tara.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri