"Prospectam de ceva timp posibilitatea introducerii unei beri speciale in portofoliul nostru, iar cercetarile efectuate ne-au ajutat sa identificam cea mai buna varianta a noului produs - combinatia de fructul pasiunii si lime fiind unica pe piata din Romania. In plus, suntem singura tara in care se produce si se comercializeaza aceasta extensie a marcii Tuborg, dintre toate cele peste 100 tari in care se gaseste berea Tuborg", a declarat Doron Zilberstein, vicepresedinte marketing URBB.

Berea Tuborg Tropical va fi prezenta pe piata pana in luna septembrie. Compania estimeaza ca vanzarile acestui brand vor reprezenta 5% din totalul vanzarilor de bere Tuborg in perioada iulie-septembrie.

Noul produs va fi promovat printr-o campanie 360: TV, online, presa, sampling si activari pe litoral, sub sloganul "Open for summer fun!".

URBB a raportat pentru 2009 afaceri in stagnare la nivelul anului 2008, respectiv aproximativ 93 mil. euro. Compania a atins o cota de piata de 9,5%, in crestere fata de 2008 cu 15% in volum. Din punct de vedere valoric, cota de piata a companiei in 2009 este de 11.1%. Portofoliul URBB cuprinde marcile internationale de bere - Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Skol, Guinness, Holsten si Kilkenny si bauturile racoritoare - Orangina si Granini.

Producatorul Tuborg rupe o felie mai mare din piata berii, la afaceri in stagnare in 2009

Producatorul Tuborg rupe o felie mai mare din piata berii, la...