Compania United Romanian Breweries Bereprod (URBB), care produce in Romania bere sub licenta Carlsberg si Tuborg, va investi, pana in anul 2008, circa 50 milioane dolari in vederea dublarii capacitatii actuale de productie, a declarat, ieri, presedintele URBB, Shackar Shaine. Vrem sa ajungem la o capacitate de productie de circa 2,3 milioane hectolitri pe an pana in anul 2008, a spus Shaine.

Fondurile vor fi alocate pentru construirea unei noi sectii de productie, achizitionarea de noi linii de imbuteliere, precum si pentru realizarea unui centru logistic. De asemenea, anual sunt alocate sume de pana la un milion de dolari pentru investitii vizand protectia mediului.

In prezent, URBB dispune de o fabrica de bere (foto) in apropierea Bucurestilor, cu o capacitate anuala de aproximativ 1,2 milioane hectolitri, in care au fost investite fonduri de peste 100 milioane dolari. Peste 90% din productie este vanduta pe piata interna, restul reprezentand cantitati livrate la export pe pietele din Bulgaria, Serbia si Republica Moldova. Anul viitor, berea produsa de URBB va ajunge si in Statele Unite, a precizat Shaine. Portofoliul URBB marci internationale de bere precum Tuborg, Carlsberg, Holsten, Skoll si Guiness. Firma si-a extins activitatea, in acest an, si in sectorul bauturilor racoritoare, cu sucul de portocale Orangina, produs la fabrica din Bucuresti sub licenta Cadbury Schweppes.

URBB a inregistrat, in 2004, o cifra de afaceri de peste 52 milioane dolari. Veniturile preconizate pentru acest an sunt mai mari cu circa 40% fata de anul trecut, iar pentru anul viitor este asteptata o crestere de circa 15%.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri