„Este un intreg lant de TVA, de aceea o parte din acestea se vor regasi in pretul pe care il platim noi. Marii retaileri nu si-au ajustat toate preturile intrucat este o munca complicata. Acestia vor gasi un weekend cand vor ajusta sistemul si vom avea preturi mai mari. Preturile vor fi afectate. Indiferent cat de buni sunt cei care se ocupa de distributie consumatorul final va plati un pret mai mare”, a declarat Catalin Olteanu, director general FM Logistic.

Peste cateva luni consumul va scadea la produsele care nu sunt neaparat necesare.

„Pentru inceput oamenii iau la cunostiinta, dupa care isi ajusteaza bugetul, deci consumul va scadea, la acele bunuri care nu sunt neaparat necesare. In urmatoarele 6 luni vom asista la o scadere a consumului cu efecte negative pe toata economia. Cresterea TVA ajuta pe termen scurt, insa pe termen lung este paguboasa”, a adaugat Olteanu.

Pentru FM Logistic, primele 6 luni au fost foarte aglomerate. Pentru aceleasi servicii bugetele au scazut cu pana la 10%.

„Am avut 6 luni pline, clientii au avut multe actiuni de marketing, de campanie, scaderi de preturi. As spune ca in general pentru aceleasi servicii bugetele au scazut intre 5% - 10% in unele cazuri”, a precizat Olteanu.

In mai, integratorul logistic francez FM Logistic a demarat lucrarile la cea mai mare platforma logistica realizata in Romania de un furnizor logistic, investitia initiala ridicandu-se la 10 milioane de euro.

De la infiintarea subsidiarei FM Romania, compania a cunoscut un ritm de dezvoltare constant. FM Logistic Romania si-a consolidat cifra de afaceri de la 4,5 milioane de euro, cat a inregistrat in 2004, la 18 miloane de euro in prezent, urmand acelasi trend ascendent ca in toate tarile in care activeaza.

FM Logistic pompeaza primele 10 mil. euro intr-o noua platforma in judetul Dambovita

FM Logistic pompeaza primele 10 mil. euro intr-o noua platforma in...