Conform rezultatelor Nielsen, raportate pentru intervalul martie-aprilie 2010, cota de piata cantitativa in segmentul produselor de ingrijire a fetei a crescut la 25,3 %, fata de 23% la inceputul anului, in timp ce cota valorica, pe acelasi segment, a crescut cu doua puncte procentuale, la 18,8%.

“Pentru a doua jumatate a anului, pregatim alte lansari si o campanie de comunicare pentru o gama noua, despre care vom vorbi din toamna. Lansarea Gerovital H3 Evolution ne-a adus o prezenta mai vizibila pe canalele de promovare si ne dorim sa investim in continuare in aceasta directie", declara Mircea Turdean, director general Farmec Cluj-Napoca. Planul de atac al noului director general al Farmec Cluj Napoca

INTERVIU: Planul de atac al noului director general al Farmec Cluj Napoca

INTERVIU: Planul de atac al noului director general al Farmec Cluj...

Portofoliul Farmec SA Cluj-Napoca curpinde marci precum Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, AslaVital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos si Dermofarm. Compania exporta in tari precum Japonia, Iran, Spania, Italia, Franta, Portugalia, Grecia, Cipru, Olanda, Germania, Ungaria, Slovacia, Ucraina, Republica Moldova, Cehia, Bulgaria, Irlanda, Danemarca, Croatia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, China, Coreea de Sud, Hong Kong, SUA si Australia.

In 2009, Farmec a realizat o cifra de afaceri de 86,8 milioane lei. Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale asupra marcii Gerovital.