Compania a ajuns la o cota de piata de 21,8% in perioada aprilie-mai 2010, in crestere cu 11% fata de perioada similara a anului trecut, arata datele furnizate de compania de studii de piata MEMBRB.

Pe segmentul vopselelor lavabile, cota valorica a companiei a crescut cu 7% (de la 20,7%, la 22,2%), in timp ce pe emailuri cresterea este de 8% (de la 19,6%, la 21,2%). Cea mai dinamica categorie este cea a lacurilor, unde avansul a fost de 71%, de la 11,7%, la 19,9%.

Anul trecut, producatorul de lacuri si vopsele a a inregistrat o scadere de 7% in lei a cifrei de afaceri, de la 163 mil. lei (44,2 mil. euro) in 2008, la aproximativ 151,5 mil. lei (35,8 mil. euro).

Fabryo Corporation este unul dintre principalii producatori de lacuri si vopsele de pe piata romaneasca, alaturi de Köber, Policolor Bucuresti, Deutek sau Atlas Corporation.